♥ Pengikut Setia ♥

Monday, November 28, 2011

Currently Kat McD

hey alls...hihihi..sorry sebab lama menghilang..haha...bukan apa..aku takde idea nak update pasal ape...korang  pun tahu kan..kita cuti tiga hari...so selama tiga hari nih aku berkurung dalam bilik tengok drama,  anime, movie..macam2 lagi lah!tapi malam ni member aku ajak lepak mcd sebab die mintak tolong aku ajarkan akaun...korang pun tahu kan aku student akaun..huhu...dah alang2 orang nak belanja so aku setuju lah..jimat2..hahaha...alang2 duit tak masuk lagi..fufufufu~

eh2..jumaat lepas aku tengok wayang tau..(orang belanja oke)...citer Twilight baru..hihihi..siyesly best sgt citer tu...org yang tak pernah tgk yang lepas2 pun cakap best..(approved!)..tapi masa awal2 citer tu boring jugaklaa sebab romantik sangat...rasa nak tido pun ada...(aku rasmi 1Shams oke!hahaha)..tapi tahan jugak sebab orang belanja..=D..so aku sarankan korang tengoklah oke...baru tgk awal2 jer cakap boring dah...dah korang tak tengok sampai habis lagi!mmg bosanlah!jgn judge a book by its cover oke...huhu (merepek ape weh?)

okelaa aku kena concerntrate belajar nih...korang!!doakan aku berjaya ak=oke!=D
papai

p/s
member aku tgk wayang harini tak ajak aku!majuk!!

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: