♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, November 2, 2011

Saya Telah Di Tag!! ^_^

wah2!!first time alu ditag!!nervousnyer nak menjawab..hahaha..(xder kena mengena)
terima kasih kepada singleisbetter sebab telah mentag aku diantar blogger kiut miut!hehehe..

okeh!mari aku jawab semua soalan yang telah ditanya..huhu

++11 perkara yang perlu anda tahu pasal saya++
~nama penuh saya Nurul Jannah Binti Abd Rashaid
~saya the only girl in my family (second child) yang sangat2 manja
~saya pemalu tapi akan jadi friendly kalau sudah kenal..hihi (mcm betul jerk)
~saya juga sukakan makanan ^_^ (tolak batu n kayu jerk)
~saya masih single mingle (not available oke!)
~umur saya sudah 20thun
~baru dapat anak saudara yang first!! hihi
~saya ada kucing yang sangat pemalas..huhu..(betul2 oke,mcm garfield)
~saya xsuka kuar rumah...(kalau keluar xreti nak balik..hihi)
~saya suka bubur ayam Mcd!!(makanan yang digunakan kawan2 untuk pujuk kalau saye merajuk!thihihi)

~sesi soal jawab bersama singleisbetter~

-pendapat anda tentang blog saya?
oke..saya sudah beberapa kali blogwalking di blog anda, sangat comel!!^_^
-anda masih belajar or dh bekerja?
saya masih belajar..pelajar tahun akhir!!hihi (xcited)
-anda masih single or dh berpunya?
huhu..soalan cepumas!! saya single!!hihi
-anda berasal dari negeri mana?
saya anak Perlis sejati~
-suka kucing?suka/tak suka kenapa?
Suka!kucing buat kita tenang bila kita stress! (confident!)
-apa nama manja anda?
kawan2 panggil sye Jann~
-salah satu perfume yang anda guna?
urm..Silkygirl!haaa
anda suke lelaki metroseksual tak?sebab suke/taksuke?
urmm..x..sye xsuke lelaki yang pasan macho~^_^
-blogger yang paling anda admire?kenapa pilih dia?
Cik Reena Tan..kerana beliau saye berminat untuk berblog..^_^
-apakah jenama henset anda?
soalan sedih..bulan lepas saye guna SE aino..tapi hilang kena curik..so skunk nih guna NK5200 jerk..huuu..sedih2
-apakah kelemahan anda?
mudah disogok dengan makanan! (dislike)

haaa..aku dah jawab seuma oke!so,meh aku nak tanya blogger seterusnye???hihihi

11 soalan cepumas dari aku buat blogger comel!
-pendapat anda tentang blog saya?
-masih single kah atau dah berpunya?
-siapa role model anda?
-haiwan paling digemari?
-negeri asal anda?
-ciri utama lelaki/perempuan idaman?
-apakah kelemahan anda?
-sarapan kegemaran anda?
-artis luar negara paling digemari?
-kenapa suke blogging?
-jenama lappy anda?

07 blogger comel yang saya tag


kalau anda rasa anda comel,jawablah soalan saye....^_^


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

4 000 berbicara: