♥ Pengikut Setia ♥

Tuesday, November 15, 2011

Wanita Yang Ter'ambil' Phone Aku

salam semua!!aku nak update belog nih!!hahaha..aku nak update pasal wanita yang terambil handset kesayangan aku..haaa....kat facebook pun aku dah upload...hihihihi (aku jahat tak??)
maaflaa..manusia kalau hilang KESABARAN memang macam ni..aku mintak cara elok tak nak kasi..so,terima lah padahnya sebab cari PASAL dengan aku..haa..mempersembahkan!!

WANITA YANG TER'AMBIL' PHONE AKU!!





ingatlah...kesabaran manusia pun ada tahapnya juga...aku bukan nak malukan sesiapa atau buka aib orang..tapi kalau dengan cara ini baru di nak sedar..apa boleh buat kan??

minta maaf kepada semua pihak...ajarlah aku camne nak sedarkan wanita ini....

p/s
update belog dalam tren nak balik kl...pening weyh!!

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: