♥ Pengikut Setia ♥

Saturday, November 12, 2011

Simpan Marah

oke..aku nak tanya korang??pernah tak korang simpan perasaan marah sampai rasa nak bunuh orang ke..pukul orang ke...pape jelaa sampai korang rasa tak tenteram sebab terganggu dengan perasaan korang tu..pernah kan??bohonglaa kalau tak pernah kan??haa..camtulaa jadi kat aku..aku pun xsukalaa nak marah2..tambah2 nak pendam2 nih...cuma aku terpikir jugak..

KALAU NAK JAGA HATI ORANG JA..HATI KITA MACAM MANA?

siyeslaa aku nih dah pendam begitu lama ja...sampai aku rasa xnak tengok muka pun adalah...tapi nak buat macam mana dah aku ni orang asuh suruh HORMAT orang yang pangkat lebih tinggi dari aku...bukan nak berkurang ajar...tapi aku dah tak tahu nak lepas kat mana lagi dah..bila handset aku hilang aku pendam perasaan..tak tunjuk kat sapa2 sebab nak jaga hati orang..tapi itu pun salah...layan ibarat PERMAISURI pun salah..tak layan langsung pun salah...sudah2 laa...tak boleh ke nak bertolak ansur sikit...bukan tak ambil peduli langsung...aku yang sabar handset hilang pun boleh jaa jaga hati orang...aku pun makan hati jugak...tapi tahan ja demi perasaan orang...bukan semua orang tak tahu macam mana aku sayang gila2 kat handset aku tu..sapa xsayang kalau dah berhabis banyak nak upgrade handset tu..senang2 ja orang kebas..buat macam harta sendiri..aku pekakkan telinga aku nih demi orang..aku tutup mata aku demi orang..aku bisukan mulut aku demi orang..

aku tahu anda makan hati..tapi bukan tak ambik peduli langsung kan...jaga bagai nak rak lagi dah...kalau xambik peduli langsung nanti jadi masalah jugak kan?.

p/s
ini luahan rasa sedih aku...
lumrah kehidupan kan?
apa kita buat semua salah dimata orang lain
niat tetap baik..

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: