♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, November 23, 2011

Officially, aku dah guna Celcom Balik

Assalamualaikum dan salam sejahtera...aku ada pengumuman penting nak dibuat kepada semua sahabat-sahabat aku..seperti yang korang baca tajuk di atas, aku sudah mengaktifkan kembali nombor celcom aku...maaf atas ketidakselesaan (bajet tahu mengeja je) yang telah timbul gara-gara Aino aku hilang...

okeh!selesai pengumuman aku! macam perlu je kan??haha..seperti yang korang dah sedia maklum, aku hilang fon bulan lepas..so ramai yang tak dapat contact aku sebab aku hilang semua contact numbers kan?hanya 2 3 orang jer yang tahu num maxis aku...hehehe...tambah pulak num celcom aku daftar atas nama member aku..so untuk g buat yang baru adalah satu masalah besar buat aku...bila balik sini, baru laa aku boleh mentak tolong member aku buat baru...siyes tau.. diorg yang tolong pegi buatkan...aku xikut pun..hee...termia kasih banyak2laa kepada member2 tu...jasa korang di kenang!haha

so, kepada kawan2 aku...aku dah officially guna num lama aku 0133****33..mesti korang ingatkan??haa...aku dah guna num lama balik!yeay!!


kepada kawan2 yang guna maxis, jangan risau sebab aku masih guna maxis yer..dua2 num aku aktif oke!


p/s
memandangkan ramai kawan guna celcom,aku mengalami kerugian yang tinggi sebab aku guna maxis..
grrrrrrr

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: