♥ Pengikut Setia ♥

Monday, November 21, 2011

First Day Class

hello alls!!hehehe..aku baru balik dari KFC laa...member aku belanja makan plak malam nih..nyam2!!hihihi
harini merupakan hari pertama aku menjejakkan kaki ke kelas baru..haa..dah kena main plak dah dalam kelas..sudahlaa kali pertama masuk jer aku lambat..tgk2 lecturer dah tunggu dah..fufufufufu~~~
nasib baik xkena sound..hahah...kelas pertama yang aku masuk tadi, TAX370..haaa
awal2 lagi lect dah tnya result sem lepas kan...aigooo~~~menjadi bahan di kelas pertama..dah tu aku jadi class rep plak!mak aih~~first time seiyyhhh....sebelum nih mana pernah aku pegang jawatan tu dalam kelas..aku suka jadi org biasa2 sudaaa...ini..tapi xpelah..at least aku ade gak kan pengalaman memegang jawatan ini sebelum habis diploma..huhu...best sgt harini!habis jer kelas TAX, kelas second aku batal..so seharian aku pusing kolej harini.(mcmbesarplakkankolejakuitu).haha..aku pusing satu kolej mengepau mencari pensyarah2 sem lepas..dah jadi muka tak malu plak aku ngan kawan2 aku..mintak lecturer belanja makan kan..haha...alhamdulillah~5 dari lecturer yang mengajar setuju nak belanja makan!hahaha..makasih kepada lecturer2 kesayangan kami!!kepada MADAM TETY..terima kasih sebab hadiahkan surah Yassin tadi..insyaAllah saya akan sampaikan kepada kawan2..^_^..maklumlaa kelas dah pecah..susah cket nak jumpa semua kan..huhu...okelaa..aku kena tido awal lah malam ni..esok pagi2 lagi member aku dah janji nak tumpangkan aku pegi kolej!haaa..bestnyer sem nih sebab satu hari 2subjek ja..haha

p/s
harini Malaysia lawan indon kan??
hopefully Malaysia menang!!walaupun si comel tak minat bola..tapi si comel tetap sokong negara kesayangan si comel oke!!





Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: