♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, November 2, 2011

Mohd Iman Syakir


~pemilik nama~

alamak terbalik plak..lupe nak edit2 dulu..xpelah..jnji buleh tgk!huhuhu..lihatlah beliau...harini hari cukur kepala untuk beliau...(gmbr berambut agi comel tp aku plak xambik gmbr)
tadi sebelum pegi JPN,aku singgah dulu umah mak saudara aku untuk melihat sepupu termuda aku nih a.k.a bapa saudara kepada Ahmad Daim Amsyar..

baby nih pun sme gak..segala kelengkapan berwarna hijau...almaklumlahh..kakak aku memang rapat dengan mak saudara aku nih...haaa..sekepalalah mereka kan...

fakta menarik pasal Mohd Iman Syakir

~beliau dilahirkan pda 22/10/2011 (tpat tarikh jangkaan doktor pakar)
~sangat xbanyak songeh..(xmenangis walaupun nurse cucuk ambik darah,aptah lagi mandikan?)
~nampak chubby sgt pada awlnyer sbb doktor jangkakan berat beliau 3.6kg..tapi pas timbang, hanya 2.9kg..(Daim mng lagilaaaa)..hehehe
~merupakan anak bongsu dari 7adik beradik (3adik beradik tiri)
~tolak adik beradik tiri,mak saudara aku ada semua anak2 lelaki..so,yang menjaga baby nih selain nenek beliau adalah abg2nyer..hahahaha...(sgt kelakar tgk mereka menjaga ibu mereka dalam pantang n adik yang baru lahir turh)

p/s
kepada cousin2 ku...jaga Iman Syakir elok2..hihihi..^_^

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: