♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, November 2, 2011

Officially!

~klik untuk tumbesaran~

alaa..kecik plak gmbar nih..tp nmpk jugak kan?kan?kan?
so,harini aku ngn abg aku melepak selama 2jam kt JPN Perlis untuk mendaftar kelahiran anak beliau a.k.a mengofficialkan kelahiran beliau bersama nama beliau..hahaha..

gambar tersebut adalah separuh dri birth certificate beliau (juga berwarna hijau). manakala MyKid kena tunggu lagi sebulan baru buleh ambik..lambat kan?

tapi xperlaaa....janji surat beranak dah ade..kira urusan mendaftarkan beliau sudah selesai!
bangga siket aku..kerana dapat turut serta mendaftar beliau!hihihi...(aku tolong isi borang wooo,jgn men2..silap sikit kene marah woo..penting turh!)

p/s
pegi JPN tanpa makan tgh hari dulu, pas daftar jer aku ngn abg aku balun KFC bersama2...lalalalala..^_^

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: