♥ Pengikut Setia ♥

Thursday, November 17, 2011

Semester Baru...Azam Baru...Kelas Baru...

yeah!!satu upacara selesai tadi..aku selamat di daftarkan sebagai pelajar semester akhir Program Perakaunan UiTM di Kolej Poly Tech Mara Kuala Lumpur..(bukan main ayat penuh)


haaa...sape tak kenal kolej aku yang faymes nih kan?huhu
alhamdulillah~aku dengan kawan2 aku dapat mendaftar tanpa ada sebarang gangguan..hihihi
skema kejap..dtg awal owh nak mendaftar..kaunter pun belom bukak lagi tadi..haha


credited to Enchik Google

haa..kalau nak tahu..nila kolej kesayangan si comel!hihihihi
bestkan??oren owh kolej nih...
aku tinggal lagi satu sem je nak habiskan..
mudah2an xdelaa halangan semester akhir nih...

kelas baru??
aku tak pernah citer erh??aku tak tahu kenapa..tapi kelas aku dah pun dibubarkan melalui rombakan besar-besaran...so,aku dengan kawan2 aku sudah dipisahkan dan ditempatkan dalam kelas yang berbeza..(sem akhir baru nak buat..protes!!)...kena adapt suasana baru dalam terpaksa di semester akhir...'best' wooo

eh2..nak mencelah sikit lagi..
haa..lepas daftar jer tadi..aku dengan kawan2 aku berkumpul ramai2..so aku ambik laa kesempatan ni...belanja dorang makan2 banyak sikit..almaklumlaa...rezeki lebih sikit...(nak upload gambar,tapi terlupa nak gigibiru dengan Adam plak)...best plak dapat kumpul ramai2...entah bila laa dapat bersama lagi kan?/huhukitrg bersantap di Pizza laa...dah aku mengidam plak kan..hoho


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

4 000 berbicara:

azam said...

selamat belajar ye....

cuma azam kat sini tetap azam yg lama...hehehe

whinxe said...

@azam

haha..mekasih azam lama..^^

♥Lady Ainaa♥ said...

Tahniah dan selamat belajar t ek.. Smoga sukses selalu..hehehehehe..dont forget to pray....^.^

whinxe said...

@♥Lady Ainaa♥

tq Lady Ainaa..insyaAllah..i will..^_^