♥ Pengikut Setia ♥

Tuesday, November 15, 2011

Baby Comel!

harini aku nak cerita pasal baby jer boleh x??hihihihi

Ahmad Daim Amsyar!

aku bersama Daim!hihihi


ini Daim dengan bapa saudaranya.. mohd iman syakir


kalau daim kat sebelah jer mesti dia nangis..xpaham aku

daim nih..uli lah macam mana pun nak kejut tidur..sumpah xkan bangun.,botol susu jatuh atas muka pun xjage...ape daaa

ambek gambar byk2 sbb nak botak dah..huhu









bru 12hari dah pandai pegang botol susu sendiri..good daim good..kebijaksanaan terserlah!

alahai..anak sedare aku daa botak..majlis bercukur beliau diadakan pada 13/11/2011//
haaaa






ini anak sepupu aku...muhammad danish! ingat x aku pena buat post pasal first new born??haa,ini second baby thun nih..kalau xingat..klik sini!...hihihi



Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: