♥ Pengikut Setia ♥

Friday, December 2, 2011

Akhirnya....

assalamualaikum...hehehehe....dah beberapa hari aku tak update kan??ala..bukan ape..takde citer best2...tambah tension sebab dah start timbunan assignment!hoooo..xsabarnyer nak habiskan..hahaha...hari2 aku cakap dengan diri aku...hehe...okkey..harini aku nak update belog aku pasal perfume aku!haha...erk??perlu ke?biarlaa belog aku!

akhirnya??ape benda??hoho...okelaa..untuk pengetahuan semua..aku ni jenis suka belikan hadiah untuk diri sendiri bila aku dapat something yang aku patut banggakan..so, korang pun tahukan aku dapat result yang cukup membanggakan parents aku...so aku pun decidelah nak beli something..bukan benda mahal..tapi untuk orang miskin untuk aku kira mahal jugaklah yer?bulan lepas mase aku belanja dak umah aku makan..aku ada beli satu perfume kat kedai XX..mahal jugaklah..tapi kan?/sebab aku nih gelojoh bagai..aku terbeli perfume lelaki..=.='..sedih giler aku waktu tu..dahla harga pun boleh tahan kan??wangi memang wangi..tapi PERFUME LELAKI LAH!!so aku dengan tebal mukenyer terpaksa menepon kawan2 lelaki ku untuk promote perfume tuu..aduyai...nasib baiklahh member aku paling rapat sanggup beli..hoho..trimas bro!ko memang bestfren aku!haha...(hari2 die pakai)...hari2 jugaklah aku makan hati sebab tak dapat beli perfume yang aku idam2kan...=.='

haa..tapi harini aku dah beli!!hehehe...elaun aku dah masuk harini..so aku ke TESCO untuk membeli stationery yang aku perlu guna (pembaziran) sepanjang semester akhir aku nih...dan memang aku pasang niat yang gile2 nak beli lah perfume yang aku idam2kan tu...tak kirelaa mahal macam mane pun aku tetap nak beli jugak!(memang mahal)..aku pergi kedai XX tu sampai 3 kali tau...cashier die dah kenal aku dah..yela aku gila nak confirmkan perfume tu betul2 yang aku nak!aku taknak tersilap lagilah..hehehe...



haaa...inilaa yang aku idam2kan!hahaha...dazzle2 mata aku tgk haa...tgk dari design pun tahu kan kedai XX tu kedai ape kan??kan??kan??kalau tak tahu..cer google sendiri oke!

nak mencelah sikit..pasal member aku ni haa...die sakit skunk nih..tapi pelik plak..merengek lebih betul...pagi tadi aku kelas kul 12..die pun sama..tapi dah die tak sihat so dia mc lah harini..tapi tibe2 die coll aku masa kat kolej..suh balik temankan die...ayat die, "ala,aku nak ko dekat2 dengan aku"..mak aih...same laa tadi..aku g tesco..tetibe die mesej lagi tanye bile nak balik...so aku pun cepat2 habiskan agenda aku n balik...tapi..die tido plak..huh??korang jgn salah paham k..die roomate aku...haha...pelik betul die harini..o.O

kay lah aku nak tito..esok kelas aku kul 8...papai semua k!!

rajin-rajin klik lah Si Comel oke...terima kasih atas kerjasama anda..^_^

p/s
aku ada salah faham dengan sahabat paling aku sayang tadi...tapi dah selesai dah..alhamdulillah..^_^




Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: