♥ Pengikut Setia ♥

Sunday, November 6, 2011

Peminat KPOP!

hai semua!!
(baru beberapa minit dah entry baru,kejadahnyer budak!)
hihi..bukan nak marah2 oke..saje nak bagi penjelasan..sikit jerk!xbanyak pun..
seperti yang sedia maklum,KPOP sekarang nih semakin diminati oleh remaja n ramai yang fanatik..xdinafikan itu oke..
adakah salah perbuatan mereka??
pada pendapat saye,xsalah laa..saya mengaku saya jugak peminat KPOP..addicted to KPOP..n kawan2 saya pun fanatik KPOP...

BUT AT THE SAME TIME SAYA HORMAT APA YANG ORANG LAIN MINAT

haa...besar gitu..
tapi betulla,saya xpena tegur@marah sape2 yang xminat KPOP..itu hak dorg laa..

habis peminat artis barat korg xbising2 plak kan??
n aku xkisah pun korg nk minat sape..itu hak masing2..samela ngn peminat KPOP

ITU HAK MASING2 LAAA....

saya juga yakin peminat KPOP yang lain juga begitu kan??kan??kan??


so salah ke dorg pasang lagu KPOP kt blog dorg??
xnak dengar mute jelaa...

org lain boleh respect ape yang kita minat,nape kita xleh respect ape yang org lain minat plak kan...xsalah kalau kita saling menghormati kan..^^

p/s
lagu2 omputih xder plak nak bising2..
kalau KPOP,semua nak melenting..=.='


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: