♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, June 19, 2013

Maafkan Aku

Maafkan aku andai terlalu beremosi...cuma bila terfikir balik aku cuba yang terbaik untuk bertolak ansur...tapi bila hati sudah terguris, dan ditambah dengan rasa terbuang...buatkan aku rasa kehilangan...mana perginya kisah kita dahulu?

Ya, aku mungkin kasar...dan aku juga sedar yang aku banyak terhutang budi..buatkan aku terus berdiam diri...cuma sampai bila...pernah terdetik dalam minda, mahu berhenti mengejar cita2...tapi hati terus bersabar, kerana janji kepada ibu bapa...

Mungkin aku juga harus begitu..bersikap mementingkan diri tanpa memandang sekeliling...tapi pasti ada hati yang terguris...andai aku juga begitu, , mungkin sekali kau akan merasakan...

Maafkan aku, andai rasa terbuang ini sudah memenuhi segenap hati kecilku...


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: