♥ Pengikut Setia ♥

Monday, June 10, 2013

Maafkan Aku

Maafkan aku wahai sahabat
Kerna tidak mampu menjaga hatimu..
Terkadang itu aku hanyut...hanyut dengan perasaan sendiri..sehingga tanpa sedar telah melukai hati kecilmu...

Aku sedar betapa engkau bersabar melayan kerenahku...maafkan aku kerana tak mampu mengawal perasaanku...maafkan aku kerana terlalu mementingkan diri...

Berilah aku sedikit ruang untuk diriku belajar memahamimu...
Berilan aku sedikit masa untuk menyesuaikan diriku...

Wahai sahabat...ketahuilah bahawa aku sangat menyayangimu...betapa aku sangat memerlukanmu disisi...tanpamu pasti aku kan terus hanyut dengan keseronokan dunia

Wahai sahabat,
Sehingga ke saat ini, aku masih dengan egoku...pintaku, maafkanlah kesilapanku...insyaalah akanku berusaha mengekalkan tali persahabatan kita...

Wahai sahabat,
Tanpamu disisi pastiku kan jatuh...kejutkanlah aku dari lena yang panjang...semoga engkau kan terus disisi. :)

Ps update dengan galaxy note 8.0..hihihihi


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: