♥ Pengikut Setia ♥

Sunday, May 5, 2013

Mengapa Begitu?


Assalamualaikum awak...
kite confius dengan awak...apa yang awak nak sebenarnya? jujur saya katakan, bukan simpati awak kite mahukan..bukan kepura-puraan yang kite angankan...

sekiranya awak ingin pergi..pergilah...usah sesekali berpaling...usah merasa kasihan, jangan sesekali ragu-ragu...kite suke awak bukan ingin menjadikan awak sebagai boyfriend...kite ingin sunting awak sebagai imam hidup saya... perigi mencari timba?



tidak berdosa seorang wanita itu dalam memilih calon suami sendiri... :')...usah disalah erti perasaan saya...saya tidak memasang harapan memiliki awak..andai awak mahu pergi...pergilah...bagi saya, andai jodoh sudah tertulis...mengapa perlu risau?

kite hanya meluahkan perasaan, terpulang bagi awak bagaimana untuk menjawab...andai menolak, maka kite akan menjauh...dan usahlah mencari diriku lagi... :')




p/s
hujan kemain lebat, badan berpeluh macam tengah mandi plak...dah kenapa? -.-"

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: