♥ Pengikut Setia ♥

Saturday, May 25, 2013

Lebihnya Dia Dari Aku?

Ape lebih lebih?...ini kisah pasal cemburu ke hape ke jann tak pasti...tapi kekadang tu senget jugak laa perasaan bila berdepan dengan orang yang pantang tengok kita lebih sikit. Asal lebih sikit je, haaa...mulalaaa nk panas badan...takleh duk diam...

Aduh...tak baik macam tu awak, demam nanti...sebabkan nak lebih, gatal pula tangan meminjam...perbuatan tak sihat gitttuuuu...biar papa asal bergaya?...usahlah terikut ikut perasaan..kelak botak kepala nk cari jalan...

Bukan tak boleh nak berlebih..biar selesa dipakai guna sudaa...

Kekadang rasa tak selesa itu ada..melihat dan melayan kerenahnya yang tak mahu kalah. Tapi apakan daya, itu haknya sebagai manusia..kita hanya mendengar dan melihat...

Wahai awak, tiada beza saya dan awak...usah cemburu atau bersaing..I'm being me and only me...andai rasa tak puas hati, maafkan saya kerna terlebih lebih...jangan pula ingin bersaing kerna saya akan mengalah dari awal lagi..bukanlah kepakaran dan kemampuan saya untuk bersaing...

Just for whatever reason, keep smiling and move on! Usah berfikir cara ingin berlebih andai ketidakmampuan melanda..cukuplah rasa selesa itu ada dan tiada muram durja mencari jalan ingin bahagia...

P/s
Renungan gadis semasa. :)


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: