♥ Pengikut Setia ♥

Sunday, October 9, 2011

Model Of The Year

jangan kecewa!!!
sorry...model tu bukan perempuan ke lelaki ke...bukan manusia lah kiranyer...hihihi..harini aku nak membangga diri kejap..xsalah..blog aku..bukan orang lain...hehehe..aku bukan nak cerita pape pun...tapi pasal nih ha...subjek kegemaran aku semester5!! FAR 300!!


yang ini adalah buku jawapan yang aku buat sendiri semenjak awal semster lagi..tebal...berulang aku buat...huhu...punyala minat mengira kan...maklumlaa aku kan sukakan duit...so bila nampak angka berjuta2 nih..makin semangat la aku nak kira!hehehe..tapi aku bukan mata duitan oke!!

setiap kali aku tengok fail jawapan nih..terjatuh hati plak!haha...bukan ape...hari2 tgk die...buat yang soalan yang sama...bertambah2 sayang lagi laa aku...memang tebal woo...sampai ring dier pun xmampu nak tampung kertas2 yang banyak nih..huhu...nampaknya sem depan kenalaa beli fail yang lebih tebal..=)

harini...9 October 2011..tamatlah hubungan aku dengan subjek FAR300..tapi, sebagai pelajar akaun..aku tetap kena study balik subjek nih..sem depan nak digunakan lagi...huuu....penat...

fail jawapan ni...aku nak wasiatkan kepada budak bilik aku yang tersayang...hahaha...biar dier belajar dengan tekun!! ^.^

cuma aku sedikit frust la tadi..aku benar2 nak score paper nih...tapi...soalan punyerlaa susah...memang xdapat menjawab laa...asa nak nangis pun ada..yela..kalau dah terlalu berharap sangat..macam ni laa jadinyer...dengan masa yang diberikan pun xcukup...haih...
mcm2 rungutan laa tadi pasal masa..ada yang langsung xsempat jawab 1 soalan pun ada..ada 5soalan jer..tapi kalau xpandai bajet masa..memang hancurr laaa...yang cukup masa plak (macam aku) asa nak patah tangan menulis/mengira...penat!!



inilah paper FAR300 yang aku jawab tadi...ku sangkakan putih..sekali dapat peach!! memang susahlaaa...so dengan sedihnyer, aku xberani nak berharap tinggi2...setakat yang aku mampu sudah...huuu.rasa nak jawab sekali lagi jerlah! =.='

tapi yang sedih2 ni pun...boleh lagi pegi umah MADAM kitorang yang mengajar Sem lepas..bukan apa...dah ramai yang score paper dia sem lepas...so janjinyer nak belanja makanlah...siap tanyer agi nak makan apa..dia nak masakkan...hahaha...muka aku ngan kawan2 aku nih..kalau tanya nak makan apa...satu jer kitorang akan jawab.. SPAGETTI!!hahaha...memang dari sem2 lagi benda tuu laa kitorang minta kalau ditanya..suma lecturer yang mengajar memang kitorang minta SPAGETTI...comel plak rasanyer bila pkir balik...hihihihi...

nak upload gambar..tapi tadi asyik makan jer...soo tunggu si Fika Ibrahim meng'upload'kan
...huhuuh..malas nak kuarkan fon tadi!

okelah..aku nak rehat..malam ni nak kuar tgk midnight movie!!heee....da lama xtgk movie sebab selalu study!!


tapi xpela..benda dah jadi...lepas dah!!exam dah habis...selesai jer MUET khamis nih, aku nak kemas2 barang and terus berangkat pulang ke PARIS ehh2...PERLIS...hihihi...rindu kat semua yang ada kat kampung!!sihatkah mereka?? my cousin?? ^.^'
rindu mereka semua!!



Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: