♥ Pengikut Setia ♥

Saturday, October 29, 2011

First New Born

haaalloooo....
Dear blog...harini dah 29 haribulan sepuluh...lagi berapa hari kakak aku nak melahirkan anak??itu aku xtahu..tapi..due datenyer 11/11/2011..haa...cantikk xtarikhnyer??

berapa hari lagi??lebih kurang 13 hari lagilaa...fuhh...lambat lagi...semua orang daa xsabar dah nih..yelaa..cucu sulung keluarga..tambah pulak abang aku dah kawin 2tahun lebih baru nak dapat sorang..amboi2.susah betul kan??rezeki lah nih..hihi...aku plak yang terujaa...

aku dengan abang aku tu gaduh2 pasal nih..yelaa.aku cakap anak lelaki..die kata anak pompuan..huuu...sape yang menang nih??kena tunggu lahir dulu la kan? tapi..aku yakin anak lelaki..sebab? xleh citer kat sini..keep it secret! shuuhhh...

pasal nama, abg n kakak aku yang plih sndiri..anak sulung..biarlaa dorg yang kasik nama..huhu

cakap pasal baby kan?? oleh kerana keluarga nenek aku besar..kitorg sambut, 5orang baby thun nih!hahaha...ramaikan??

yang first sekali, Alisha..dier laa yang paling tua tahun nih..hari lahir die..12/2/2011..hehehe.sehari selepas aku..kire pasni nak sambut bufday, sekali ngn aku laa..aku 11/2/1991..beza umur jep!

yang second? err..aku xingt namanyer..pelik sket..jmpa pun blom..hehehe..anak cousin aku yang sebaya ngn aku..(kawin awal)...anak lelaki..huhu...aku tgk melalui gmbr jerk..die lahir bulan 7..bape haribulan pun aku xingt! (betuah punyer budak)..hihihi..

yang third??cousin aku..haa..baru lahir jer nih..22/10/2011..huhu...comel!!namanyer Muhammad Iman Syakir..nak tahu? pasal nak bagi nama nih smpai bgaduh2 tau...dah mak saudara aku bagi peluang 100% kt kitorg untuk kasik nama kat anak beliau yang comel nih..asal dapat nama jer,tulis kat atas kertas yang ayahnyer daa sediakan..haha..last2 Iman Syakir yang dipilih..huhu..

yang fourth n fifth belom lahir agi..sorg anak saudara aku sendiri n sorg lagi anak sepupu aku yang duenyer bulan 12..huhu..happy lerrr...5baby setahun!

p/s aku nak upload gambar diorg..tapi Aino aku hilang..huuu...sedih2!!
okey for now..hihihihi..buhbye!

Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: