♥ Pengikut Setia ♥

Tuesday, September 17, 2013

Demi Allah

Demi Allah...

Aku mencintaimu...

Aku bersujud padanya semoga dibukakan hatimu...

Aku alunkan ayat2 al-Quran dikala rindu bertamu dihati...

Dengan penuh harapan engkau jyga dapat merasakan rindu aku...

Demi Allah...

Aku menadah tangan dengan berdoa, engkau akan berpaling dan memandangku...


Disaat mataku memandang ke langit, harapanku engkau jyga memandang jua..

Walau tiada bintang yang menerangi malam, engkaulah bintangku..menemani hati yang kini sepi...

Kosong..remuk, retak, hancur...

Namun ku pendamkan sendirian...

Aku dendangkan lagu yang pernah aku tujukan padamu..

Jujur, ikhlas..air mata tak dapat ku tahan...


Sehingga ke saat akhir penantian, engkau masih begitu...

Telah ku rendahkan ego ku..namun, engkau tetap begitu..

Telah ku luah segalanya namun engkau tetap begitu...


Aku akan terus memandang langit yang sama...

Aku tetap memandangmu sebagai bintangku...

Aku tetap menadah tanganku dengan harapan engkau memandangku...

Aku tetap alunkan ayat-ayat al-Quran setiap kali aku terasa rindu...

Aku tetap bersujud kepadaNya dengan harapan engkau membuka pintu hatimu...


Demi Allah....

Aku serahkan segalanya ditanganNya...



Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: