♥ Pengikut Setia ♥

Wednesday, May 30, 2012

Perasan Betul

hish...sedar tak sedar dah dua bulan dah jan bekerja jadi minah kilang kan??huhu...sebelum ni lepas SPM jan penrnah bekerja kat situ..jan kenal ramai lah jugak kat situ...tapi dorang langsung tak ingat kat jan...sedey!!!maklumlaa 3tahun tak muncul..tup2 dah keje balik kat situ kan...haha...nak dijadikan cita masa jan masuk dulu jan antara yang termuda laaa kat situ..ececece...so almost semua adalah 'kakak' untuk jan...huish...muda kan...hihihi..

nak tahu apa terjadi? awal2 jan masuk balik 2bulan lepas, jan diam je...hihihi...bukan ape tak tahu nak panggil kakak ke adik...kuikuikui...tapi kalau terpaksa cakap jugak then jan panggil semua kakak!lalalala~muda kan...so ramailah jugak sebelum menegur akan bertanyakan umo jan dulu...hihihi...ade jugak yang tak percaya jan 21tahun... (yeke?) tak kisah lah....

sebenarnyer kan..lepas jan masuk keje balik nih...jan rasa seperti tak pernah tinggal keje tiga tahun lepas...rasa cam tak pernah ambik diploma plak...rasa cam baru habis SPM plak...haish!jgn kau jannah!!kang tak nak sambung blaja sudahhhh~~huhuhu..


Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

1 000 berbicara:

cty aisah said...

syer jemput awk join GA nie
http://aisahloli.blogspot.com/2012/05/first-giveaway-by-aisahloli.html