♥ Pengikut Setia ♥

Tuesday, July 9, 2013

Penat

Penat rasanya memendam rasa..


Penat rasanya bermuka-muka...


Penat rasanya bermain kata...


Cukup rasanya disini saja...


Andai ada yang tercela kata..


Mohon maaf buat yang terasa..


Pada yang mengguris hati..


Benar, takku simpan didalam hati...


Benar, hati ini sudah sebati..


Dengan tindakan yang menyakitkan hati..


Mohon jangan diulangi lagi...


Entah sampai bila mampu aku berjanji...


Pada yang berdiam diri..


jangan sampai ada yang salah erti..


Mohon berbincang mahupun berkongsi..


Jangan disimpan seorang diri..


Penat..



Penat mendengar dan melihat lakonanmu yang tiada kesudahan..


Penat menelan janji yang entah sampai bila mampu bertahan...


Penat dengan tindakanmu yang kutahan..


Andai satu saat nanti aku memilih untuk pergi..


Aku mohon seribu kemaafan..


Jangan disimpan dendam yang kesumat. :')


Maafkan aku kerana penat berpegang pada janji yang aku pasti sudah engkau lupakan...



Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: