♥ Pengikut Setia ♥

Saturday, November 24, 2012

Tambah Pendapatan Dengan Mudah

Assalamualaikum w.b.t...kepada semua pembaca blog comot comel nih. post kali ni jan buat khas untuk berkongsi cara untuk menambah pendapatan dengan mudah. Anda hanya perlu senyum untuk mencari pelanggan. oopppsss!! bukan seperti yang anda semua bayangkan ok?? 

memandangkan jan seorang pemalas student, so duit adalah masalah utama ditambah bila berjauhan dengan keluarga..bukan? so, meh kita saling berkongsi pendapat dengan cara menambah duit poket! ok, kalau ikut cara jan, jan jual topup untuk tambah duit poket jan. mudah! jan duduk dalam bilik je pun dah dpt duit. senangkan? jan hanya perlu berurusan dengan mesin ATM hari2 untuk tambah modal. tambah modal je tau! keuntungan jan dapat in-cash. tapi mesti ramai tetap bertanya macam mana jan dapat profit! hish!!! meh sini nak tunjuk buktiii.

klik untuk tumbesaran

sooryy jan takleh nak keluarkan lebih dari ni...ini statement keuntungan jann. so, keuntungan adalah berlandaskan percentage. lebih banyak korang jual.lebih banyak korang dapat. contohnya! untuk celcom, keuntungan adalah 4.90%. kalau ada yang beli topup RM30, so keuntungan korang adalah 30x4.90%= 1.47...so berminat tak? kalau korang berminat jom lah join! email jan whinxe@gmail.com untuk bertanya lebih lanjut. dan kalau nak tahu percentage keuntungan celcom, maxis, dan digi dan yang lain2. bolehlah emailkan pertanyaan korang yeee.

niat jan cuma nak membantu yang perlukan lebih duit poket dan kepada sesiapa yang nak tambah pendapatan seharian korang. yuran? huhu, RM20 untuk SEUMUR HIDUP!! =)



Terima Kasih Sudi Baca. ^.^

0 000 berbicara: